مصاحبه آرشیو خبر ها
من به هم تیمی های سابقم نخواهم خندید

من به هم تیمی های سابقم نخواهم خندید

سیمونه په په ی دوست داشتنی، خرید جدید کیه وو گفت دوره ای که در یوونتوس بوده برایش یک مزیت است و از احساس وحشتناکی که بعد از باخت در فینال داشته می گوید ، این وینگر بانوی پیر بعد از 5 سال حضور و کسب چهار اسکودتو یوونتوس را ترک کرد و از هواداران به خاطر حمایتشان علی رغم این حقیقت که -به گفته ی خودش -'قهرمان نبودم' تشکر کرد ، این بازیکن 32 ساله روز شنبه در حالی به مصاف تیم سابق خود می رود که کیه وو در صدر جدول است و سیاه و سفیدها هنوز موفق به کسب هیچ امتیازی نشده اند

من به هم تیمی های سابقم نخواهم خندید ، زیرا می دانم این دوره ی زمانی برای آنها دشوار است.

من با بونوچی ، کیه لینی و بارزالی صحبت کرده ام و مطمئنم دوباره متحد خواهند شد.عصر شنبه هر اتفاقی که بیفتد ، من با هم تیمی های سابقم برای شام بیرون خواهم رفت.

من به خاطر کم بازی کردن خیلی رنج کشیدم ، اما تلاش کردم که امیدوار باشم و من مثبت اندیشی هم به من کمک کرده است.

اندره آ‌انیلی بعد از پیوستنم به کیه وو برایم SMS فرستاد ، او همیشه برای ما مثل یک برادر بزرگتر بود.آنچه در ما در این چهار سال به آن دست یافتیم ثمره ی ذهنیت پیروزی است ، برای یوونتوس ، مساوی مثل شکست است.

بازی کردن برای یوونتوس یک مزیت است ، می دانم که آسان نیست و نمی توانید انتظار داشته باشید که آنجا بازی کنید.

سال اول ما هفتم شدیم ، با کونته برگشتیم ویک هنر تمام و کمال را به معرض نمایش گذاشتیم - یک اسکودتوی غیرممکن. بهترین جام بود ، چون غیرمنتظره بود.

من کسی نیستم که قضاوت کنم رفتن این بازیکنان چقدر برای یوونتوس سنگین خواهد بود ، اما فکر می کنم برای پیروزی شما نیاز به یک تکیه گاه از بازیکنان ایتالیایی دارید ، ما [ایتالیایی ها] تنها کسانی هستیم که از باختن مشمئز می شویم. ایتالیایی های زیادی رفته اند ، اما هنوز بوفون ، کیه لینی ، بارزالی ، بوبنوچی و مارکیزیو هستند.

رفتن به فینال لیگ قهرمانان رویایی بود که به حقیقت پیوست ، اما فردای ان وحشتناک بود.در پایان بازی ما به شدت ناامید بودیم ، چون این موقعیتی بود که برای بسیاری ، از جمله من هرگز دوباره به دست نخواهد آمد.

عشق هواداران مرا حتی بیشتر مفتخر می کرد ، چون من یک قهرمان نیستم , یووه ی من 6-5 تا قهرمان داشت (توز ، ویدال ، پیرلو و بوفون و بارزالی ) و تعداد زیادی بازیکن فوق العاده داشت.من حمایت هواداران را با نمایش هر آنچه در توانم بود به دست آوردم...

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "

برای حمایت از ما بر روی منوی تبلیغات در سمت چپ سایت کلیک فرمایید !


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: